About Me

My photo
mula2x skali mesti kena perkenalkan nama betul x? ok, nama diberi Umi Juwairiyah binti Mahzan, asal Klang, Selangor. Belajar di Uitm Sri Iskandar. ambil program Office Management.. Umur .... hhuuhu.. tarikh lahir kul 2.02 pagi pada 25 Mei 1993 di Hospital Klang.

h@rGai SayE!!!

Friday, 24 August 2012

-TANGKAP3X-


disebabkan sye ske kucing sgt3x..raye ni tiap rumah yg sy pg.. asal ad kucing je msti sy amik gambar.. dah xfikir nk kutip duit raye.. tp most to fikr nk amik gambar kucing.. kbetulan plak kucing sume comel3x belaka,, ni sume koleksi kucing3x yg bjaye sy amik gambarny spanjang raye ni.. =9



ni kucing sye sndiri.. namenye demox..huhu.. sebab dye sangat gemok.. jd tu la namenye,,huhu.. n dy pn da trbiase dgn nme tu, asal pgl je demox.. msti dy dtg pnye..tu gerenti la.. huhuhu..  sy kat umah memg gle kat dye.. comel sgt.. grm jer.. rrmmmm..



ni kucing kat kampung,, kat blakg umah.. thun lpas sye g umah ni msih ank kucing lagi..tp skang da anak dara dah tw..huhu.. ske comel ni.. ad seekor lg adik bradik dy..tp dy sorok time sy nk amik gmbar,, tw la comel.. yg lg sekor tu cm zorro tw.. dy pkai mask hitam...dasyat n comel giler..


ni pn slh stu kucing yg trdapat di kg sy time sy tgh braye.. kucing ni tidor.. jd dy xdpat nk pose comel time sy nk amik gambar dye..huhu.. tp tido pn comel jgk kan?



ske sgt kat kucing ni sebab bulu dye CANTIK sgt2x..  cam harimau bintang tp ekor dye berbelang2x.. pelik tp benar tw.. bulu dye sah2x la lembut kan.. kucing ni paling manje.. sy dtg2x je rumah tu nak amik gambar dy dah mle menyendeng2x kat kaki tw.. memg manje.. tp jantan lak.. adoyai..



kucing ni saling xtumpah cam kucing kat umah saye tuh DEMOX.. tp warneny cair sikt and duduknye terkangkang..paling xsopan..haha.. tp comel sgt3x.. da la time ni kat kampung, ble jumpe dye rindu kucing kat rumah plak tuh.. haha..knp la sume kucing3x ni comel sgt..


ni kucing agak pelik.. dy nk dgn org tp takut nk dkat.. pape jela,.. tgk pose gambar pn xreti..huhu.. sush tw nk amik gambar dye.. asyik bergerak je tw.. ishh..kucing3x.. kucing ni msh kecik lg.. n nampak cam dh biase tgk je kan.. so nothing special sgt..tp tetp nk tnjuk gak..


ni the last kucing yg smpat sy amik gambar.. actually byk lg.. tp memori full..haha.. ni kucing parsi.. bulu memg lebat gler.. tp comel gler gak.. mmmmmm... blh dikatakan ni rumah terakhir sye braye di melaka.. so ni kucing trkhir yg sye jmpe.. ksh hidup kucing ni agak menyedihkan pada aslnye.. tp nasib baik dapat tuan yang pandai jage.. sbb tu la kucing ni membesar dgn cantik.. THAT ALL ABOUT KUCING!!

No comments:

Post a Comment